4 Şubat 2015 Çarşamba

Film: Her Çocuk Özeldir- Taare Zameen Par


Yönetmen: Aamir Khan
2007 Hint yapımı
Dram 
165 dakika

Aslında niyetim Kayıp Kız'ı izlemekti. Hazır da kitabı okumuşum, ayrıntıları unutmadan bir izleyeyim dedim ama alt yazılı bulamayınca ki dublajlı izlemeyi hiç sevmem, Her Çocuk Özeldir'i izleyeyim madem dedim.

Her Çocuk Özeldir Resimleri

Ishaan Awasthi, derslerinden hep düşük notlar alan, haylazlıklarıyla öğretmenlerini ve ailesini bezdirmiş, müthiş bir resim yeteneğine sahip bir çocuktur. Cezalara, uyarılara rağmen durumunda herhangi bir iyileşme olmayınca ailesi onu yatılı okula göndermeye karar verir.

Her Çocuk Özeldir Resimleri

Yatılı okulda da zor günler onu beklemektedir, gittikçe daha çok içine kapanan Ishaan'ın bu hali okula geçici olarak atanan resim öğretmeninin dikkatini çeker.
Ishaan'da disleksi yani öğrenim güçlüğü olduğunu farkeden öğretmeni, kendine güvenini yeniden kazanması ve yeteneklerini keşfetmesi konusunda Ishaan'a yardımcı olur.

Her Çocuk Özeldir Resimleri

Her çocuğun farklı olduğunu ve farklı yeteneklere sahip olduğunu vurgulayan, müthiş duygusal bir film, ben bildiğiniz hönkür hönkür ağladım misal! Aynı zamanda kendimi de sorguladım...

Somut olaylara, nesnelere odaklanan, hayal gücünü rafa kaldıran, rekabetçi yetişkinlerin dünyasında, bir çocuğun var oluş çabasını, olaylara bakış açısını ve hayal dünyasında neler yaşadığını gösteren bir film, izlenmeli...


Görseller www.sinemalar.com dan alınmıştır.

4 yorum:

  1. bu filmi biliyom ama henüz izlemedim ama amir han bi tane yaaa bütün filmleri iyi 3 idiot ise efsaneeee :)

    bi de ne dicem bak ben sinema delisiyim bi de resim sever ve bütün resim filmlerini izlediğimi sanıyodum ama bu le tableau nası kaçırmışım yaaaa izliceeeem ayyyy çok sağol çok heyecanlandım ki izlicem haftasonu filan ve yazcam da blogaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm bir sonraki khan filmi 3 idiots o zaman:))
      ahhhh le tableau.... bayılırım kendisine, 2 kez izledim, süper bi film yaaa!:)) mutlaka izle!:)

      Sil
  2. Aamir Khan <3 Gerçekten kolay kolay akıldan çıkmayacak kadar güzel bir film :)

    YanıtlaSil