13 Mart 2015 Cuma

Mim: Top 10 Listesi


Sevgili Kitap Keyfim mimlemiş beni sağolsun:) Teşekkürü bir borç biliyorum efenim:) Anca yapıyorum mimi, kafam pek dolu bu aralar:( Kızım eylülde ana sınıfına başlayacak, özel okul mu devlet okulu mu olsa, artılar eksiler tart tart bi yere varamıyorum:( Karın ağrısı resmen... Sınavlarım, ödevlerim bir yandan...Pek darlandım yani sevgili okuyucu!:(

Neyse uzatmadan mime geçiyorum:) Kitap Keyfimcim yazarlardan oluşan bir Top 10 Listesi hazırlamış, kendisinin listesi için buraya:)

Ben deeeee kitaplardan bir Top 10 yapayım istedim:)

Efendim öncelikle belirteyim ki sıralamada 1. sırada olanı daha çok sevdiğim, 10. sırada olanı daha az sevdiğim gibi bir algı oluşmasın zira her kitabın bende yeri ayrı:)

Başlıyorum o zaman:)

1- Küçük Prens- Antoine De Saint Exupery
2- Kirpinin Zarafeti - Muriel Barbery
3- Serenad- Zülfü Livaneli
4- Kahire Üçlemesi (Saray Gezisi-Şevk Sarayı-Şeker Sokağı)- Necip Mahfuz
5- Nietzsche Ağladığında- Irvin Yalom
6- Kürk Mantolu Madonna- Sabahattin Ali
7- Kamelyalı Kadın- Alexandre Dumas
8-  Nar Ağacı- Nazan Bekiroğlu
9- Mino'nun Siyah Gülü- Hüsnü Arkan
10- Kumral Ada Mavi Tuna-Buket Uzuner

Liste uzar gider aslında, bunlar ilk anda aklıma gelenler:) Yalnız farkında olmadan 5 yerli, 5 yabancı yazardan kitap girmiş listeme:) Haaa bir de unutmadan mimleyeceklerimi belirteyim:) Kreatif Başkan, Guguklu Saatten Ninniler veee Meltem'in Kelimeleri ni mimledim gitti:))

12 yorum:

  1. ayyyy küçük frens tabii yaaaa :) kumral ada da kürk manto. bu üçünü devdim. ay bu mimi yapayım ben de yaaaaa :) sen beni mimlemiş ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yap tabiki de deepcim!:) mimledim seni deeeee:))

      Sil
  2. canııım çok teşekkür ederim <3<3<3
    ah ya bu küçük prens 1 numarayı hak ediyor tabi:)
    tamam mimler farklı yani senin mim gelmedi, bunu da en kısa zamanda yapayım çok tatlı mim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh farklıysa tamam o zaman rahatladım:)) cevaplarını merak ediyom başkanım:)

      Sil
  3. Çooook teşekkür ederim tatlımm yaptım bileee ^_^

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/03/top-10-mimi.html

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. eveeeet:) çok hızlısın:) kendi yavaşlığımdan utandım:)

      Sil
  5. Nietzsche Ağladığında ve Kumral Ada Mavi Tuna kitaplarını okumuştum. Hakkında güzel yorumlar okuduğum Kürk Mantolu Madonna'yı ise maalesef okuyamadım daha.
    Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ben teşekkür ederim çok güzel bi mimdi:) Kürk Mantolu Madonna'yı okumalısın yaa seveceğini tahmin ediyorum!:)

      Sil
  6. Teşekkür ederim :) Küçük Prens, Nietzsche Ağladığında ve Kürk Mantolu Madonna benim de ilk 10'una girer herhalde. Bu arada ilk kez mimlendim, yapmazsam olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaaa üçü de pek güzel:) pek eğlenceli oluyo mimler, yapması da okuması da:)

      Sil