29 Mayıs 2015 Cuma

Film: Notting Hill - Aşk Engel Tanımaz


Ask Engel Tanimaz : Fotograf Roger Michell

Yönetmen: Roger Michell
124 dk.
Romantik komedi
1999 İngiltere yapımı

Taaa kaç yıl önce yarım yamalak seyretmiştim bu filmi, hoş bir film olduğu aklımda kalmış sadece:) Notting Hill'e gitmeden önce hafızamızı tazeleyelim dedik, iyi de ettik:) 

Yerli dizi formatında çekilse dibine kadar cıvıtılıp 5000 bölüm çekilebilecek bir konusu olsa da nasıl güzel bir film bu ya!:)

William, Notting Hill'de yaşamaktadır; sadece gezi kitapları satan ve zarar eden bir dükkanın da sahibidir.
Ask Engel Tanimaz : Fotograf Hugh Grant, Roger Michell

Boşanmıştır ve çatlak, pasaklı, yarım akıllı diye tabir edeceğimiz bir ev arkadaşı vardır.

Ask Engel Tanimaz : Fotograf Rhys Ifans, Roger Michell

Bir gün dükkanına ünlü film yıldızı Anna Scott gelir ve tahmin edileceği üzere aralarında bir aşk başlar:)

Ask Engel Tanimaz : Fotograf Hugh Grant, Julia Roberts, Roger Michell

Hugh Grant da nasıl gençmiş yalnız yaa! Çok hüzünlendim yıllar nasıl da geçiyor!? Baya nostalji oldu benim için bu film. Yakın zamanda Pretty Woman'ı da seyredeyim de nostaljinin dibine vurayım şöyle!:) 


Ask Engel Tanimaz : Fotograf Hugh Grant, Julia Roberts, Roger Michell




Filmin müzikleri de muhteşem bu arada! 

 Elvis Costello- She

Ronan Keating-When you say nothing at all

Lenny Kravitz- Ain't no sunshine when she's gone


Not: Görseller www.beyazperde.com dan alınmıştır.

8 yorum:

  1. Güzel filmdi :) ama pretty woman'ı daha çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy bayılırım ben bu filme baksanaaa, bi deeee "dört nikah bi cenaze" izleseneeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa onu da seneler önce ve yarım yamalak seyretmiştim ama filme ilişkin hiçbir şey kalmamış aklımda! onu da izliiim bi ara o zaman:)

      Sil
  3. çok çok iyi filmlerden biriydi dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca "moralin mi bozuk, canın mı sıkkın, al çayını çorbanı, çek battaniyeni, izle, bi enerji gelsin üzerine" diyorum ben tarz filmlere :)

      Sil
  4. çok hoş bir filmdi, kaç defa izledim bilmiyorum. hani şu 'kendini iyi hisset' filmlerinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! moraliniz bozuksa ilaç gibi geliyor bu tarz filmler:)

      Sil