2 Mayıs 2015 Cumartesi

Film: Daha İyi Bir Hayat (A Better Life-Une vie meilleure)

Daha Iyi Bir Hayat : Afis

Yönetmen: Cedric Kahn
2011 Fransa yapımı
110 dakika
Dram

Bu aralar hep dramdan gidiyorum, özellikle de aramıyorum aslında öyle denk geliyor ama tür değişikliğine gitmeliyim artık sanırım zira üzül üzül nereye kadar!:)


Daha Iyi Bir Hayat : Fotograf Cédric Kahn, Guillaume Canet, Leïla Bekhti

Yann, aşçı olarak iş aramaktadır fakat yeterli iş tecrübesi olmadığından kapılar yüzüne kapanır.

Daha Iyi Bir Hayat : Fotograf Cédric Kahn, Guillaume Canet, Leïla Bekhti, Slimane Khettabi

İş  başvurusunda bulunduğu bir lokantada çalışan Nadia'ya aşık olur ve ilişkileri başlar.

Daha Iyi Bir Hayat : Fotograf Cédric Kahn, Guillaume Canet, Leïla Bekhti

Nadia, Lübnan asıllıdır ve oğlu Süleyman ile yaşam mücadelesi vermektedir.

Daha Iyi Bir Hayat : Fotograf Cédric Kahn, Guillaume Canet, Slimane Khettabi

Nadia ve Yann bir restoran açmaya karar verirler ancak bu karar hayatlarını derinden etkileyecektir.

Daha Iyi Bir Hayat : Fotograf Cédric Kahn, Guillaume Canet, Slimane Khettabi

Tüm olumsuz koşullara rağmen mücadele etmeye, direnmeye, umut etmekten vazgeçmemeye ilişkin güzel bir film... 

2 yorum:

  1. bu film aklımda olsun benim :) bayılıyorum fransız filmlerine ben :D

    YanıtlaSil