8 Mayıs 2015 Cuma

Yeni Dönem


Yoğun bir dönemi daha bitirmiş bulunuyorum. Ödevlerdi, sınavlardı, projeydi derken bitti gitti...Okul tamamen bitmedi esasında, kaydımı dondurdum.


Ve şimdi 3 aylığına ailecek Londra'ya gidiyoruz. Daha doğrusu eşim gitti bile, ben bebeleri kaptığım gibi yarın gidiyorum inşallah!:) Heyecanlı miyim? Evet! Korkuyor muyum? Ona da evet! 

İki bebeyle evimden yaklaşık 3500 km uzakta, hiç bilmediğim bir şehirde yaşama düşüncesi beni korkutuyor. Yaşlanıyorum sanırım!:( Hoş, hiç bir zaman düzenini, alışkanlıklarını kolay kolay değiştiren biri olmadım, (hatta eşim gezmeyi seven biri olmasa ben yerimden kımıldamazdım herhalde:))  ama 2 çocukla düzen değiştirmek beni fazlasıyla korkutuyor.

Ayrıca Londra standartları buraya göre bayaa farklıymış, kiralar çok pahalı özellikle! O parayla burada cillop gibi, yayla kıvamında ev tutarsın ama biz kutu gibi bir odada kalacağız maaile.  Bebeler yattıktan sonra kitap okuduğumu düşünürsek okumalarım bir hayli sekteye uğrayacak sanırım. Evimi o açıdan çok özleyeceğime şüphe yok!

Yol da gözümde çok büyüyor valla!:\ İki çocuğu uçakta nasıl oyalayacağım doğrusu ben de merak ediyorum!:) Allah başta bana, sonra da tüm mürettebat ve yolculara kolaylık versin!:) İnşallah halden anlayan insanlarla karşılaşırım! Bazı insanlar aşırı hassas ve agresif oluyor zira! Şöyle ki kızım 8 aylıkken bir İspanya seyahatimiz olmuştu, uçak gecenin 3'ünde kalktığından ben kızı 12'de kaldırdım hazırladım, gittik havaalanına. Uçağa bin, yerleş neyse uçak kalktıktan sonra beyime dedim "Sen bunu kanguruya tak dolaştırarak uyut" Mızıldanmadan, cıyaklamadan önlemimizi alalım di mi ama?:) Neyse benim bey kucağında bebeyle dolaşırken, ön sıralardan bir kadınla konuştu sonra dolanmaya devam etti, kısa sürede de uyudu zaten bebe, uykusu bölünmüş zati sabinin, canına minnet balıklama daldı uykuya!:) Sordum beyime "Noooooldu, ne dedi kadın?" diye. "Haaa o mu, yok canım önemli değil. Dolaşmanızdan rahatsız oluyorum dedi, ben de bebek uyumazsa asıl o zaman rahatsız olacaksınız dedim. Bi şi demedi." dedi!!!:) Daha ortada herhangi bir rahatsız edici faaliyet yok, sessiz sessiz yürümeden rahatsız olan, bebem ağlasa ne yapardı acaba?! Çocuksuzlara ve çocuklarını büyütüp çocuklu halini unutmuşlara sesleniyorum, biraz hoşgörü lütfen! İnanın siz 1 rahatsız olurken, ben çevreme rahatsızlık veriyorum diye 10 rahatsız oluyorum!

Kamu spotunu da geçtikten sonra kendim için yarını kazasız belasız atlatmayı diliyor, herkese sevgilerimi yolluyorum!:)))


8 yorum:

  1. Çok kıskandm!!! Şu sıralar en özlediğim şey Londra anılarım :(( Ben de orada yaşadım bir müddet harika bir seçim inanın gittiğinizde şikayet edeceksiniz bir müddet ama dönünce çok özleyeceksiniz o tatlı şikayetleri. Bol bol Zara'ya, Top Shop ve Primark'a bakın. Poundland'lerde de 1 pounda şahane kitaplar bulursunuz haberiniz olsun. Ay çok imrendim!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeye ihtiyacım vardı çok teşekkür ederim!:) ilk fırsatta gideyim ben oralara:)
      buranın parklarına ba-yıl-dım! her yer yemyeşil! dönünce çok özleyeceğim eminim!:(
      evin çok yakınında bulunan ve hayvanlar yararına satış yapan bir ikinci el dükkanından çocuklar için yepyeni kitaplar aldım, çok uyguna geldi! büyükler için de kitap vardı ama çok inceleyemedim, ben gider gelir kitap alırım artık!:)

      Sil
    2. Parkları cidden şahanedir! Hyde Park ve Regents Park'ı tavsiye ederim en sevdiğim mekanlardı :) Bir de lütfen nehir turu atıp üzerine de London Eye'a binmeden dönmeyin :) Poundland ve muadili mağazalar var şahane kitapları sadece 1 pounda bulursunuz. Sadece kitap da değil dönerken harika çikolatalar aldım oradan onları inceleyin muhakkak :) Size şimdi mail atacağım lütfen bana sormak istediğiniz bir şey olursa çekinmeden yazın. Elimden geldiğince yanıtlarım :)

      Sil
    3. Regents Park'a gittim ve hayran kaldım! Hyde Park'a gitmek kısmet olmadı henüz.. Hmmm çikolata hususuna da eğileyim ben o zaman!:) iyi oldu bu tavsiyeler, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Öncelikle anneler gününüz kutlu, yeni döneminiz hayırlı olsun... iki bebekle de kolay gelsin... ben de yıllar önce 2 ay kalmıştım da sanki çocukla yapamazmışım gibi geliyor şimdi düşününce :) ben şanslıydım, dönerken hamile geldim :) ayrıca çocuktan rahatsız olma konusunda yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum, hiçbir şekilde böyle bir duruma rastladığımda bir tepki de vermiyorum ama acayip şekilde rahatsız olduğumuzda bir gerçek... düşünün yaz tatillerini +18 otellerde yapmaya başladık o kadar yani :) ki ben oğlum küçükken incelemem için böyle bir otelin kredi dosyası gelmişti kim gider böyle otele diye düşünmüştüm nerden nereye :) çocuklarınız büyüyünce bakalım siz ne hissedeceksiniz? ben ingiltere'den memleketim memleketim diye dönmüştüm ama şimdi ülkenin bu halinden sonra artık oralarda yaşayabileceğimi düşünüyorum bu da işin hazin tarafı:( neyse çok uzattım size kolaylıklar ve güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gül Hanım, sizin de anneler gününüz kutlu olsun!:)
      dolaşması biraz zor oluyor gerçekten! otobüslere 2 bebek arabasından fazla almıyorlar, sizden önce 2 bebekli kişi bindiyse kusura bakmayın diyorlar! metroda da bazı yerlerde asansör veya yürüyen merdiven bulunmadığından sıkıntı oluyor!:( metro hattını kafamda tam olarak oturtamadım zaten!:) eşim olmadan bi yere çıkasım gelmiyor o yüzden!
      büyük konuşmak istemiyorum ama çocuğum olmadan da çocuklulara karşı empati kurup yardımcı olmaya çalıştığımdan çocuklar büyüyünce de aynı şekilde davranırım herhalde diyorum:) +18 otel tercih edenleri de anlayabiliyorum, hassassanız eğer 1 hafta 10 gün neyse sürekli çocuk sesine maruz kalmak istemeyebilirsiniz ama yolculuk süresi gibi sınırlı bir süre tolere edilebilmeli diye düşünüyorum. sonuçta çocuklular da yolculuk yapmak mecburiyetinde...
      ben sırf parkları yüzünden bile burada yaşamayı isterim:) türkiyede beton göre göre içimiz kurudu valla!:( 2 dal görmek için kilometrelerce yol alıyoruz burada her yer yemyeşil! çok kıskandım ingilizleri!
      güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  3. İyi yolculuklar şimdiden umarım hiç sıkıntı yaşamadan şıp diye varırsınız.İnsanın kurulu düzeninden ve çevresinden ayrılmak epeyi zor ama olumlu düşünürseniz oranın size ve ailenize katacak güzellikleri de olacak.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:) gelişim biraz maceralı oldu ama günlerim güzel geçiyor çok şükür:)
      pozitif düşünmek bir çok şeyi etkiliyor gerçekten! sevgiler...

      Sil