6 Temmuz 2015 Pazartesi

Film: Can Dostum- Intouchables


Can Dostum : Afis

Yönetmen: Olivier Nakache, Eric Toledano
2011 Fransa yapımı
112 dk.
Biyografi, komedi

Eşim "Hoca bugün Can Dostum diye bir film izletti sınıfta, çok güzel bir film" deyince benim aklıma direkt Good Will Hunting olanı geldi; ama ı-ıh o değilmiş, Fransız yapımı olan Intouchables mış:)

Can Dostum Resimleri

Çok zengin bir işadamı olan Phillippe, yamaç paraşütü yaparken kaza geçirmiş ve boynundan aşağısı felç olmuştur. 

Can Dostum Resimleri

7/24 yanında olacak ve bakımını üstlenecek bir yardımcı ararken, mücevher hırsızlığı nedeniyle hapisten yeni çıkmış ve işi almaya hiç de hevesli olmayan Driss'i seçer.

Can Dostum Resimleri

İki uç karakter olarak görünseler de ortak bir paydada buluşurlar ve aralarında müthiş bir dostluk gelişir.

Can Dostum Resimleri

Film gerçek bir yaşam öyküsünden uyarlama. Böyle filmlere bayılırım zaten, bir de üstüne Fransız yapımı olunca tadından yenmez bir film çıkmış ortaya:)




Not: Görseller www.sinemalar.com dan alınmıştır.

2 yorum:

  1. bu film bir dönem izleneceklerim arasında üst sıralardaydı , şimdi düşünüyorum da , herhalde hala üst sıralarda :D

    YanıtlaSil