17 Haziran 2015 Çarşamba

Film: Görünmeyen Kadın- The Invisible Woman

Görünmeyen Kadin : Afis

Yönetmen: Ralph Fiennes
2013 İngiltere yapımı
111 dk.
Biyografi, Romantik


Charles Dickens ve yasak aşkı Nelly Ternan konu alan bir film Görünmeyen Kadın...


Görünmeyen Kadin : Fotograf Ralph Fiennes

Charles Dickens kariyerinin zirvesindedir, herkes ona hayrandır, gittiği her yerde müthiş ilgi görmektedir.

Görünmeyen Kadin : Fotograf Felicity Jones

Bir oyunun sahnelenmesi sırasında genç aktris Nelly ile tanışır ve ona aşık olur. Dickens'ın 10 çocuğunun annesi olan Catherine Hogarth ile evli olmasına rağmen ilişkileri başlar ve Nelly, "Görünmeyen Kadın" olur.

Görünmeyen Kadin : Fotograf Felicity Jones, Kristin Scott Thomas, Perdita Weeks

Oyunculuklar gayet başarılı, dönem çok güzel yansıtılmış, yalnız filmin sonunda ilişkilerinin nasıl sonlandığına ve Dickens'ın ölümüne ilişkin bir belirsizlik var. Sanırım bu durum da, kaynaklarda bu konuya ilişkin yeterli bilgi bulunmamasından kaynaklanıyor.

Görünmeyen Kadin : Fotograf Felicity Jones, Ralph Fiennes

Dickens hayranıysanız ya da biyografik filmleri seviyorsanız kaçırmayın...

6 yorum:

  1. Dönem filmlerine bayılıyorum özellikle de eskinin İngiltere'sine.. Teşekkürler tavsiye için en kısa zamanda izleyeceğimden emin olabilirsin..

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi bir de Fransızlar yapsa :D neyse aslında duydum ama izleyemedim , ama not aldım ne olur ne olmaz:D

    YanıtlaSil
  3. izlemedim. dickens ha. tabii izlerim :)

    YanıtlaSil