25 Eylül 2015 Cuma

Film: Büyük Gözler (Big Eyes)

Büyük Gözler : Afis

Yönetmen: Tim Burton
2014  ABD yapımı
Biyografi
106 dk.

Çizdiği büyük gözlü çocuk portreleriyle tanınan Margaret Keane'in hayat hikayesinden uyarlama bir film Büyük Gözler...


İlk eşinden, kızını da yanına alarak kaçan Margaret, kendine yeni bir hayat kurmak zorundadır; para kazanmak için yaptığı portreleri satmaya başlar.

Büyük Gözler : Fotograf Amy Adams

Kendisi gibi bir sokak ressamı olan Walter'la tanışan Margaret kısa sürede ona aşık olur ve evlenirler.

Büyük Gözler : Fotograf Christoph Waltz

Güçlü bir pazarlama yeteneği olan Walter, Margaret'in yaptığı tabloları kendi eseriymiş gibi satmaya başlar.

Büyük Gözler : Fotograf Amy Adams, Christoph Waltz

Durumdan rahatsız olan Margaret gene de sesini çıkaramaz ve durumu kabullenir.

Büyük Gözler : Fotograf Amy Adams, Madeleine Arthur

Ancak bir süre sonra canına tak eder ve hukuki mücadele başlar.

Margaret Keane at home today

Burdaki de gerçek Margaret!:) Walter'la 10 yıl evli kalmış; ilk kocasını terkedebilme, yeni bir hayata başlayabilme cesareti göstermiş ama Walter'a niye o kadar uzun süre katlanmış anlayamadım esasında:/

Walter rolünde izlediğimiz Christoph Waltz da rolünün hakkını sonuna kadar vermiş, gerçekten çok sinir bozucu bir karakter ortaya koymuş!

İlginç bir film...

4 yorum:

  1. Resimleri çok ilginçmiş, hem de güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de büyük bir merakla izlemiştim Big Eyes'i. Blogumda da kısaca yazmıştım. İçinde resim olduğu için ayrı bir sevmiştim filmi.))

    YanıtlaSil