9 Ekim 2015 Cuma

Film: Şeflerin Savaşı ( Comme un Chef)

Seflerin Savasi : Afis

Yönetmen: Daniel Cohen
2012 Fransa yapımı
Komedi
84 dk.

Bu filmi izleyeli 2-3 ay oldu herhalde, sonradan farkettim yazmadığımı:) Böyle keyifli bir filmi atlamak istemedim ve üşenmeyeyim de yazayım artık dedim:)

Jacky Bonnet, kendini üstün lezzetler bulmaya adamış bir aşçıdır. Ancak çalıştığı iş yerleri, müşterilerin istekleri doğrultusunda sıradan yemekler yapmasını istemekte, Jacky ise tercihlerinde ısrar etmektedir. Sonuç ise tabi ki kovulmak olur her seferinde:)


Seflerin Savasi : Fotograf Daniel Cohen, Michaël Youn

Kız arkadaşı Beatrice ise karnı burnunda bir hamiledir ve artık sürekli bir işi olması için Jacky'e baskı yapmaktadır. 

Seflerin Savasi : Fotograf

Jacky sonunda baskılara dayanamaz ve ideallerinden vazgeçerek aşçılığı bırakır.

Seflerin Savasi : Fotograf Daniel Cohen, Jean Reno, Michaël Youn

Ancak bir gün yolları, hayranı olduğu ve çok ünlü bir aşçı olan Alexandre Lagarde ile kesişir ve macera başlar:)

Seflerin Savasi : Fotograf

Çok keyifli, samimi, insanın içini ısıtan türden bir Fransız filmi...

9 yorum:

  1. Merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. aa filmin konusu cok guzelmiş bunu ızleyım ben ^.^ tabi yanımda bolca cıkolata ve cıps bulundurayım açken ızlersem kendımı kaybedebılırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay izle izle:) benim normalde de ağzım boş durmaz film izlerken, çok pis çekirdek çitlerim:)

      Sil
  4. Mutfak temalı film ve dizileri genelde seviyorum :) Bu da konusu itibariyle hoş gibi :))

    YanıtlaSil
  5. bu filme gidip gidip geldim biliyor musun , bir türlü izleyemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa!:) zamanı varmış demek ki:) bir dahakine o zaman:)

      Sil