12 Kasım 2015 Perşembe

Yine Yeni Yeniden Kitap Alışverişlerim:)

Her kitapsever gibi ben de kitap almaya doyamıyorum!:) Genellikle internet sitelerinden alıyorum kitaplarımı, hem daha uyguna geliyor hem de mağazaya gitmek için fazla vaktim olmadığından istediğim kitaplar ayağıma geliyor iyi oluyor:) 

Geçen haftasonu bir D&R kaçamağında 9.90 lık standı görünce bir heyecanlandım, gözlerim bir sevinçle parladı!:) 

Aşağıdaki 4 kitabı aldım:) Doğan Kitap yayınlarından da beğendiğim kitaplar vardı ama onların daha sonra büyük ihtimalle 5 TL'lik kampanyaya gireceğini düşünerek kendime hakim oldum:)


Bunlar da idefixten aldığım kitaplar:) Mücella'nın imzalısını aldım, çok mutluyum:) Mücella %30, Mezbaha 5 %40, Üç Damla Kan da %35 indirimdeydi.


Bu güzeller de hepsiburada.com 'dan aldıklarım:) Hepsi buradayı genelde tercih etmiyorum aslında, çok uygun olmuyor fiyatları, yılda 1 veya 2 defa iyi kampanya denk geliyor o zamanlar alıyorum. Bunlar da 9.90'lık kitaplardı ama 3 al 2 öde kampanyası da vardı aynı zamanda:) Günün Geceye Borcu (9,90 TL) ve 18 saat (4.90 dı yanlış hatırlamıyorsam ayrıca imzalı;)) 3 al 2 öde kampanyasında değildi sadece. 


Ben mi yanlış hatırlıyorum önceden internet sitelerinde güz-kış-bahar-yaz kampanyaları olurdu (hatta sanki başta yaz- kıştı). Şimdi ay ay kampanyalar oluyor. Ekim kampanyası, Kasım gelir de %40'a varan kampanya gelmez mi, hiç bir nedenimiz yok içimizden geldi kampanyası...:)

Kampanyaların ve bendeki bu kitap alma aşkının sonu yok!:)

Sırada yılbaşı kampanyası var:) 

Kendime hakim olup arada kitap almazsam tabi!:) 

18 yorum:

  1. Üç Damla Kan'a bayılıyorum eminim sen de seveceksin. Kitap D&R'dan aldıklarının hepsini ben de aldım sadece İnci Aral'ı bir Kitapyurdu kampanyasında hediye etmişlerdi onu satın almadım bir de Balık Çocuk ve Üç Damla Kan var elimde şu an böyle de ilk yorumu bırakırım buraya! Kitap görünce dayanamıyorum ne yapayım heyecanlanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç Damla Kan senden referanslı zaten;) Balık Çocuk da çok ilgimi çekmişti, ama ne zaman okurum Allah bilir tabi:) bu aralar ödevlerim de var pöööfff:/ ödev zamanı daha çok kitap okuyasım, film izleyesim geliyo zati:/ direkt öğrenci modu:)
      aynı heyecan bende de oluyo yalnız değilsin :)

      Sil
  2. büyük yönetmenlerin gizli hayatlarını ben de merak ediyorum. keyifli okumalar. bu arada ankaradaki arkadaş kitapeivinin sitesi de gayet ucuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) evet o kitap benim de bayadan beri listemdeydi kısmet bugüneymiş:) şimdiye kadar d&r, idefix, kitapsihirbazı (ki tavsiye etmem, 3 alışverişimden 2'si sorunluydu, müşteri ilişkileri berbat, temin edemedikleri kitabın iptalini istedim, paramı bir türlü iade etmediler, sürekli telefon, mail tacizlerim sonucunda iade alabildim! üstelik telefonda ilgilenen şahıs da gayet kaba konuşuyordu!) kitapzen, hemenkitap, hepsiburada, okuoku, kitapyurdundan alışveriş yaptım ama arkadaş kitapevinin sitesini bilmiyordum, oraya da bakayım, teşekkür ederim tavsiye için:)

      Sil
  3. Bende 18 saat ve orkestra şefini merak ediyorum. En kısa zamanda alıp okumaya başlıcam ins. Size de keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini ayrı merak ediyorum ve bir an önce okumak istiyorum ama birikmiş bir sürü kitap da olunca bazıları bayaa geçe kalabiliyor:/ size de keyifli okumalar:) sevgiler...

      Sil
  4. Yeni dostlarin hayirli olsun, gule gule oku :-)
    Bu indirim isi iyi oluyor da insan kendini tutamayinca bi anlami kalmiyor :D
    Sadik hidayet'in yorumunu merakla bekliyorum :-) yazarin kör baykus kitabini begenerek okumustum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim:)
      ya yıllardır kitap alırım artık hangi yayınevi, maksimum ne kadar indirim yapar, hangi kitap kaça düşer tahmin edebiliyorum az çok, iyi kampanya olunca da dayanamıyorum:) Bir kere can yayınlarından 1984 %40 indirime girmişti, almadım ki sonra bi daha o indirimi göremedim tabi ki:)
      kitaplarımı genelde %40-%50 indirimden stokluyorum, ama imzalıysa, acil ihtiyacım varsa yada zaten çok fazla indirime girmeyen bir yayıneviyse %25'e de razı oluyorum:) çok pis strateji geliştirdim anlayacağın:)
      ya evet Sadık Hidayet'i önlere alacağım sanırım, şu anda ne zamandır merak ettiğim Sema Kaygusuz'un Sandık Lekesi'ni okuyorum, o da çok sağlam ilerliyo!:)

      Sil
    2. Senden ders almam lazim o zaman kitap stratejileri konusunda :D ben alacagim zaman istediklerimden hangisi ucuzsa onu atiyorum sepete.. indirimleri hep kacirmak gibi bi özelliğim :D
      Aa ama yüzde 40 indirim dehşetmis, kacirmasan daha dehşet olurmuş.. 1984u de pek severim.. ah orwell'cim :D
      Sandik lekesi'ni duymustum bir yerlerde ama hatirlamiyorum :/ senin yorumdan sonra bakalim gelcegi var mi kitabin :D

      Sil
    3. hahahaa estağfirullah!:) başlarda ben de öyleydim:) kitap sitelerini düzenli olarak takip ettikçe insan tecrübe kazanıyor tabi:))
      yaaa işte 1984'ü kaçırdım!:/ dedim "deli misin alıp duruyosun az frenle kendini!" ama bir daha o indirime denk gelemedim tabi:/ akmaz kokmaz sanki ne var durup duruyo işte rafta niye almadıysam!:) o da bi tecrübe oldu ama:) bir de canımın ne zaman hangi kitabı çekeceği hiç belli olmuyor! o yüzden ben okuma etkinliklerine falan katılamıyorum:/ bir iki denedim ı-ııhh. kesin canım başka bir kitap çekiyor, bu sefer işkenceye dönüyor aklımda bir kitap varken başka bir kitap okumak:/
      sandık lekesi şiir gibi akıyor, aslında bir oturuşta biter ama ödevlerdi, çocuklardı derken benim elimde süründü acık:)

      Sil
  5. mücella şu sıralarda pek popüler. mezbaha no 5 okudum iyi. büyük yazarların gizli hayatlarını okudum keyifliydi. bu da okunurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazan bekiroğlu'ndan nar ağacını okumuştum ve çok sevmiştim. Mücella'dan da öyle bir elektrik alacağımı hissediyorum:) büyük yazarların gizli hayatları da ne zamandır listemde ama indirimi bekliyorum:)

      Sil
  6. Küçük Cennet Kuşu ve Petek Gözlü Adamı merak ediyorum yorumunuzu bekleyeceğim... iyi okumalar sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki kitabı da duymamıştım daha önce, denemekte fayda var dedim:) hele ki petek gözlü adama konusu itibariyle vuruldum, nasıl bulacağımı ben de çok merak ediyorum:) size de keyifli okumalar, sevgiler...

      Sil
  7. ne kadar güzeller ya, harika , keyifli okumalar olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:) güzelliklerinden bi gözüm döndü zaten :) sana da keyifli okumalar:)

      Sil
  8. Özellikle D&R'dan aldığın kitapları sevdim. Kendi Gecesinde'yi ben de okumuştum ama İnci Aral'ın en sevdiğim kitabı olmadı. Eğer İnci Aral'la bu kitapla tanışacaksan yazarın diğer kitaplarına da şans vermelisin ama tabii belli olmaz. Sen çok sevebilirsin. İyi okumalar diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci Aral'la 12 sene önce tanışmıştım, moru o zaman okudum ama tam olarak hatırlayamıyorum. yeşili geçen sene okudum, moru tekrar okuduktan sonra safran sarıya geçmek planım. taş ve teni okudum bir de araldan ama onu da tam hatırlayamıyorum 10 sene olmuş okuyalı. sana da keyifli okumalar :)

      Sil