2 Kasım 2015 Pazartesi

Film: Ters Yüz (Inside Out)

Ters Yüz : Afis

Yönetmen: Pete Docter
2015 ABD yapımı
Animasyon
95 dk.

Kızımla sinema günleri yapmaya başladık haftasonu:) Işıklarımızı kısıyoruz, mısırımızı patlatıyoruz ve onun seçtiği bir çizgi filmi izliyoruz:) 

Geçen hafta Elsa'yı (Karlar Kraliçesi) izlemiştik, bu haftanın  filmi ise Ters Yüz oldu ve ben bu filme ba-yıl-dım!:)

Ters Yüz Resimleri

Riley, babasının işi nedeniyle San Francisco'ya taşınmıştır ve yeni ortama uyum sağlamaya çalışmaktadır.

Riley'nin duygu merkezindeki Neşe, Üzüntü, Korku, Tiksinti ve Öfke onun yaşamını düzenlemekte, aynı zamanda anıların düzgünce depolanmasını sağlamaktadırlar. 

Ters Yüz : Fotograf

Kontrol büyük ölçüde Neşe'dedir, o her zaman olumlu düşünmekte ve Riley'nin güzel anılar biriktirmesi için yardımcı olmaktadır.

Anılar, aile, arkadaşlık, matraklık adası gibi adalarda depolanmakta; çok çok önemli anılar ise çekirdek anı olarak ayrı bir bölümde saklanmaktadır.

Ters Yüz : Fotograf

Üzüntü, depresif haliyle yine ortalıkta dolanmaktayken çekirdek anılardan bir tanesine istemeyerek müdahale eder ve onu üzüntülü bir anıya dönüştürür. Neşe, durumu hemen düzeltmeye çalışır ama işler daha da karışır!:) Kendilerini bir anda duygu merkezinin çok çok uzağında bulurlar ve macera başlar:)

Ters Yüz : Fotograf

Meydan, Öfke, Tiksinti ve Korku'ya kalmıştır! Bakalım işleri Neşe'siz yoluna koyabilecekler mi yoksa daha da mı karıştıracaklar?;)

Ters Yüz : Fotograf

Filmi çok yaratıcı ve eğlenceli buldum!:) Animasyonlardan hoşlanıyorsanız kaçırmayın derim!;)


8 yorum:

  1. Tam benlik sanki :) Bayılıyorum animasyonlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle canım mutlaka!:) çok keyifli bir film:)

      Sil
  2. Ayyy ne güzelsiniz kızınla öyle yaaa ben de kopya edeceğim bu etkinliği ama :)
    Işıkları söndürüp mısır patlatmaca olayına bittim ben bittim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay şiddetle tavsiye ederim kopya edin!:)
      acayip mutlu oluyo:) hem de iyi bir motivasyon aracı bizim için:)

      Sil
  3. bu aralar bende animasyona merk sardım en kısa sürede bende izlicem filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin!:) animasyon diyince herkese tavsiye ettiğim bir film var: "mutluluğa boya beni" (le tableau) çok farklı ve yaratıcı bir animasyon:)

      Sil
  4. sinemada izlemiştim bende bunu çoook eglencelıydı :)) Üzüntüyü gupse özay canlandırıyormus ogrenınce cok sasırmıstım hıc ayırt edemedım sesını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaaaa çok eğlendim izlerken!:) hatta günlük hayata da uyguluyoruz biz filmi:) bebelere "aaa bakın ama öfke kontrolü ele geçirmek üzere, neşeye yardımcı olalım azcık" diye ayar çekiyorum:)
      ben de hiç anlamadım gupse özay'ın sesi olduğunu, çok değişik çıkmış ama yaw:)

      Sil