5 Ocak 2016 Salı

2015 Bilançosu:)


2016 Yılbaşı mesajları (yeni yıl mesajları-sms) - şimdi haberler


Yeni yılınız kutlu mutlu olsun efendim!:) Güzel güzel haberler alın, gezin, tozun, mutlu anlar, anılar biriktirin, "ne seneydi beeee! tadını iyi çıkardım" diyin inşallah!:)

Ben oldukça yoğun bir döneme girdim, iş yerinde acayip yoğunum, zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyorum, hatta eve de iş getiriyorum, tadından yenmez bir hayatım var anlayacağınız!:)

Ama iyi haber şu ki master bitti!:) Yani umarım bitti:) Notlar henüz açıklanmadı ama geçerim diye tahmin ediyorum:) Hocalar bi kazık atmaz di mi yaa, bak içime bi şüphe düştü şimdi!:/ Yok canıııım iyi düşünelim iyi olsun, kovaladım şüpheleri:)

Geçen sene (ay böyle diyince de 2015'e ihanet etmiş gibi hissediyorum, daha geçen hafta beraberdik, bi anda silmiş atmışım gibi geliyo:) Dili olsa "ne çabuk geçen sene olduk" diyecek sanki:) ) kitap hedefim 35'ti. Ulaştım mı? İttir kaktır olsa da ulaştım:) Azıcık hile yaptım araya kısa kitaplar aldım falan:) 

Listeyi de aşağıya yapayım, şöyle derli toplu bi bakayım:

1. Dönüş- Ayşe Kulin

2. Gelin Başı- Seray Şahiner

3. Türkçe Off- Feyza Hepçilingirler

4. Kayıp Kız - Gillian Flynn

5. Kirpinin Zarafeti- Muriel Barbery

6. Kolo- Vedat Dalokay

7. Çocukluğun Soğuk Geceleri- Tezer Özlü

8. Eski Bahçe Eski Sevgi- Tezer Özlü

9. Bakele- Sezgin Kaymaz

10. Bilinmeyen Adanın Öyküsü- Jose Saramago

11. Ve Dağlar Yankılandı- Khaled Hosseini

12. Katilin Kızları- Randy Susan Meyers

13. Fil- Elio Vittorini

14. Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında - Haruki Murakami

15. Siyahlı Kadın- Susan Hill

16. Fahrenheit 451- Ray Bradbury

17. Köpek Kalbi- Mikhail Bulgakov

18. Hanımların Dikkatine-  Seray Şahiner

19. Miramar- Necip Mahfuz

20. Bin Muhteşem Güneş- Khaled Hosseini

21. Dönüşüm- Franz Kafka

22. Kızım Olmadan Asla- Betty Mahmudi

23. Sineklerin Tanrısı- William Golding

24. Peri Gazozu- Ercan Kesal

25. Sol Ayağım- Christy Brown

26. Günübirlik Hayatlar- Irvin Yalom

27. Deli Öyküler

28. Hayvan Çiftliği- George Orwell

29. Dövüş Kulübü- Chuck Palahnuik

30. Sandık Lekesi- Sema Kaygusuz

31. 1984- George Orwell

32. Hayal Meyal- Tarık Tufan

33. Uzak Tepeler- Kazuo Ishiguro

34. Mücella- Nazan Bekiroğlu

35. Kekeme Çocuklar Korosu- Tarık Tufan

2014 Listesi ise şurada:)

Bu seneki hedefim ise arkadaşımın meydan okuması, "gördüm ve rest"ler sonucunda 40! 

Ne çabuk gaza geliyorum yalnız ben böyle yaa, kumar oynasam herşeyimi batırırım zannımca:) Allah'tan öyle bir alışkanlığım yok:)

35'i zor gördük, 40 için hadi hayırlısı diyor ve sevgilerimi sunuyorum efeeeem:)

17 yorum:

  1. Bence harika şeyler okumuşsumn nicelik değil nitelik önemli neticede :) 2016 da bol kitaplı bi yıl olsun hepimizee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, şu kült eserlere yavaştan gireyim artık kararı neticesinde az biraz yol aldım:)) amiiiiin inşallah!:)

      Sil
  2. Senin de yeni yılın kutlu olsun!! Güzelliklerle gelsin diliyorum :) Bitmiştir o master bence bitmiştir :) Eve iş getiriyorum diye üzülüyorsun ki , üzücü de bir durum ama o tempoyu kendime istiyorum ben ya! Şu an iş tempom benim gibi bir tembel için bile o kadar ağır ki :D Vallahi Bi Poşet Kitap'a katılıyorum, önemli olan nicelik bence de.. Gayet güzel bir liste bu. Oldukça kaliteli bir okuma hali olmuş :) "Okuma hali de ne" dersen. Ay deme akşam yorgunluğu açıklama gelmedi aklıma :D Buarada ara ara ben de ince kitaplarla kalın kitapları kombinliyorum ki, çok okudukça okuyasım gelsin, giden kitap ayağını sürüsün de yenisi okunsun diyerekten :) Bloguna düşen çenemi de alıp gittim gayrı ben! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nicelik değil ya nitelik ay ben yorgunken alın klavyeyi elimden :D

      Sil
    2. :))) sen hep yaz bence:) yorgun da olsan yaz:)
      yeni yılda inşallah her şey gönlüne göre olur canım!:) yoğun tempoyu seviyorum aslında ama kafamın 7/24 işle meşgul olmasını pek sevmiyorum, elimde olmadan aklım gidiyor, şu şöyle miydi, bu böyle miydi, şunları da yapiim falan derken bi bakıyorum kitap okurken, uykuya dalmaya çalışırken bile plan yapıyorum:/ senin için daha makul bir yoğunluk diliyorum o sebepten:)
      ve evet ince kitapları kalınlarla kombinleme gayet mantıklı bir motivasyon unsuru!:)

      Sil
  3. Hayırlı olsun -master'in bitişi-..
    Bu sene daha cok okursun bence.. işlerin devamlı yogun olmaz hem de master gibi duzenli ödev yaptığın bisi de olmazsa, okursun bayaa :D tabi cocuk faktörünü dışladım.. ben yine de okuyacagina inaniyorum.. bu arada eski bahce eski sevgi kitabina yaptigin yorum uzerine onu okumaya başlayacağım :-) tezer'i pek severim ama okumaya kiyamiyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürleeer:)
      ay inşallah bakalım:) oku oku güzel kitap:) ay di mi yaa insan sevdiği yazarların kitaplarını bir an önce okuma isteğiyle kıyamayıp zor günlere saklama arasında gelgitler yaşıyor:) çok zor bi durum:)

      Sil
  4. Tebrik ederiim! :)) Hocalar kazık atmaz ya, kesinlikle olumlu düşün. Tabii asistanlar konusunda bi şey diyemiyorum, bizimkiler biraz gıcık :D
    Çok güzel kitaplar okumuşsun, okumadıklarımı -ki bi çoğu- not alıyorum :)) Kitaplı senelere! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürleeer:) evrene olumlu mesajlar yolladım bakalım:)
      hepimiz için bol kitaplı bir yıl olsun inşallah:)

      Sil
  5. Maşaallah benim kitap sevincime oh ohh çok iyi uğurlamışsın ama 2015 i :)) 40 çok iyi ama. sırf yapamam diye minnacık hedefler koymuştum ama bende geçtim hedefimi :) ugra banaa http://fokbiyigii.blogspot.com.tr/2016/01/yln-ilk-mimi-eccuk-dedikodu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hedefi tutturdum pek mutluyum:) inşallah ulaşırım 40'a da bakalım:)
      geldim canımcım:)

      Sil
  6. Musmutlu seneler... Hedefine ulaşmışsın tebrikler, darısı 2016'nın başına;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz için mutlu ve bol kitaplı bi sene olsun inşallaaaah:)
      teşekkürler ve de amin inşallah diyorum:)
      sevgiler:)

      Sil
  7. 35 mi ben yarısının yarısını bile okuyamadım bu sene iş temposundan bu sene inş bende 35 olmasa bile 10 kitap okurum :D

    YanıtlaSil
  8. Mastırınız hayırlı olsun:) bence okuma adediniz çok iyi hem iş, hem çocuk, hem eğitim olmasa bile iyi üstelik:) kutlarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) gönül daha çok okumak istiyor ama zaman yetişmiyor tabi:)

      Sil