16 Aralık 2015 Çarşamba

Film: Predestination

Predestination : Afis

Yönetmen: The Spierig Brothers
2014 Avustralya yapımı
97 dk.
Bilimkurgu

Bu filmi bir arkadaşım tavsiye etmişti. Tavsiye olunca konusunu bile doğru düzgün okumadan izlemeye başladım. 

Predestination : Fotograf Ethan Hawke

Zamansal bir ajan olan kahramanımızın (Ethan Hawke) görevi, bir  zaman makinesi yardımıyla zamanda sıçramalar yaparak suçluları yakalamaktır.

Predestination : Fotograf

1975'te New York'ta patlattığı bombayla 10.000 kişinin ölümüne sebep olan Fiyasko Bombacısı lakaplı suçluyu yakalayacak ve emekli olacaktır.

Predestination : Fotograf Sarah Snook

Bunun için geçmişe gider ve bir barda barmen olarak çalışmaya başlar. Barda, bir dergide "Evlenmemiş Anne" rumuzuyla köşe yazıları yazan John ile tanışır. 

Predestination : Fotograf Sarah Snook

John ona hayatının ne kadar berbat olduğundan, yaşayan en talihsiz kişi olduğundan söz eder.

Predestination : Fotograf Ethan Hawke

Film bir yandan John'un hayatı üzerinden ilerlerken bir yandan da zamansal ajanımızın bombacıyı yakalama çalışmalarıyla ilerlemekte.

Yalnız uyarayım benim devreler acık yandı:) Hala filmi düşünüyorum bu böyleyse şu niye şöyle, bu böyle niye oldu şimdi vs vs...

Ben şimdi arkadaşla bir temasa geçeyim de azcık tartışayım onla, niye öyle olmuş bu şimdi?!:)

11 yorum:

  1. Bu film cidden devreleri yakan bi film daha bu sabah yine bunu düşünüyordum. Hikaye kitabı da var bunun ordan uyarlamışlar. Çok güzel değil mi ama yaa bayılırım böyle filmlere ♥_♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi!?:) aaa hikaye kitabı olduğunu bilmiyordum, o daha açıklayıcı olabilir mi ki?:) aynen, devrelerimi yaksa da ben de seviyorum böyle filmleri:)

      Sil
  2. taam bilmiyom bi bakıyim ethan havke ne hoş adam yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bak!
      diiiiii miiii?:)) geçenlerde marlon brandoyla ilgili bir film de izledim onun yazısını da yazarım bi ara, ay gençliğinde neymiş marlon amcamız yav?:)

      Sil
  3. senin devreler takıldıysa , ohoo en hiç bulaşmayayaım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok sen izle bak fırsatını bulursan, değişik bi film:)

      Sil
  4. ben de merak ediyordum bu filmi, izlenecekler listeme almıştım. sanırım ilk sıraya yükselecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyin mutlaka, biraz "dur, yani, nasıl?!" dedirtiyor ama değişik, güzel bir film:)

      Sil
    2. bayılırım değişik, şoke eden, nasıl ya? dedirten filmlere

      Sil
    3. hemen izlemelisiniz o vakit!;)

      Sil
  5. izlemedim ben bunu ama çok da merak ettim Kitap Sevinci! Memleket dönüşü bir el atacağım bu filme :)
    Zamanlar arası geçişlere falan bayılırım ki ;)
    Güzel paylaşım, teşekkürler!

    YanıtlaSil