15 Aralık 2015 Salı

İstanbullulara Duyurulur! Sezgin Kaymaz İmza Günü


Yaaaa nasıl kıskandırıcı bir etkinlik bu böööyleee! Kahvaltı, sohbet, muhabbet ve imza şansı! 

Akademi 1971 Kitabevi diyor ki:


"Akademi 1971'de yepyeni bir etkinlik dizisine başlıyoruz. Pazar sabahı keyifli bir kahvaltı ve edebiyat sohbeti.


15 günde bir en sevdiğiniz yazarlar pazar kahvaltınıza eşlik etmek için kitabevimizde olacak. Kahvaltı sonrası ise yazarımıza kitaplarını imzalatabileceksiniz. 

15 günde bir yapacağımız bu keyifli kahvaltı sohbetlerinin ilkinde konuğumuz Sezgin Kaymaz.



Program: 11.00-13.00 Kahvaltıda Sohbet (Rezervasyon şarttır.)
13.00 - 14.30 Kahvaltı Sonrası İmza (Herkese açık)



LÜTFEN SINIRLI SAYIDA YER İÇİN ÖNCEDEN REZERVASYON YAPTIRMAYI UNUTMAYIN! 0216 700 19 71"

Ben gidemesem de duyurmayı bir borç bilirim efendim!:)

6 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım.
    Bloguma da beklerim. :)

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu tip paylaşımlar çok faydalı oluyor, elinize sağlık:) ben de Ankara için bir paylaşım yapayım. Nermin Yıldırım'da çok sevdiğim bir yazar. ilginizi çekiyorsa bir bakın sevgiler :)

    CerModern'in üç yıla yakındır aylık olarak düzenlediği edebiyat söyleşilerinin bu ayki konuğu Nermin Yıldırım olacak.

    Moderatörlüğünü Tolga Yüksel'in yapacağı söyleşi 19 Aralık Cumartesi günü saat 14:30'da CerModern'de gerçekleşecek. Ayrıca yazar Nermin Yıldırım söyleşi sonrası okurlarının kitaplarını da imzalayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gül Hanım!:) bence de çok faydalı oluyor bu tarz duyurular, geçen arkadaşım YKY kızılayda bir imza gününü haber verdi, gittim çocukların kitaplarını imzalattım:) bu cmt saat 1 de bir imza gününe daha gideceğim inşallah çocuklar için:)
      nermin yıldırımın imza gününü duymuştum, aslında kendisi ne zamandır listemde ama bir türlü okuyamadım:/ cermodern in düzenli olarak edebiyat söyleşileri yaptığını da bilmiyordum, ay çok iyi oldu bunu öğrenmem valla, çok teşekkür ederim haber verdiğiniz için:)
      sevgiler..

      Sil
  3. ay ne güzeeeel. bu yazara yeni başlıyom ben yaa. kün romanını aldım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kün bende de var da okuyamadım ama bakele baya eğlenceliydi:)

      Sil