15 Aralık 2015 Salı

Mim: Merak Ediyorum



Sevgili Kubilay Güven beni mimlemiş, mim yapmayalı da baya olmuştu:) Kendisinin cevapları için şuraya bir tık lütfen. Mim için teşekkür ediyor ve dökülüyorum efendim:)

Kalp kıracağım diye aklım çıkar, hatta bazen fazlasıyla sorumlu hissederim kendimi.

Bazı şeyleri karşımdakinden beklerim. Ben söyledikten sonra yapmasının hiç bir anlamı kalmaz benim açımdan. Bu bağlamda Tarık Tufan'ın Hayal Meyal isimli kitabındaki karaktere sonuna kadar katılıyorum. 

"Hayatım boyunca kendimle ilgili olarak uzun açıklamalara girmekten kaçındım. Yani duygularımı bütün açıklığıyla uzun uzun anlatmadım kimseye. Bunu yapmak doğru muydu bilemiyorum ama bu böyle sürdü. İstedim ki bana bu kadar yakın olan insanlar birkaç kelimeyle, birkaç cümleyle, bir bakışla, bir nefes alışımla anlasınlar neler olup bittiğini. Çünkü ben böyle anlayabiliyorum. Eğer sahiden birinin yakınında duruyorsam, bu kadarla da olsa farkına varabiliyorum olup bitenlerin. Yakınlarında olmanın hakkını veriyorum ve bunu onlardan da bekliyorum."

Yapılacak bir iş varsa kenara çekilemem. Temizliğe gelen bayana "sana zahmet şuralar da silincek, yıkanacak" falan derim, yerimde duramam ben de işin ucundan tutarım. En son " şurayı sildimiydin, ben silmiiim sildiysen" dedi kadın:)

Yeni tanışma sessizliğinden nefret ederim. Hemen kendimi sorumlu hisseder konuşurum ve çoğunlukla da saçmalarım!:) Bana noooluyosa! Sanki bi tek benim sessizliğim mi, onun da sessizliği! Acık geri çekilip bi cool takılamıyorum!:)



Kilo konusundaki gereksiz muhabbetlere gıcığım. Hayır yıllardan beri beni bilen insanların da aynı muhabbete dönmeleri gereksiz geliyor gerçekten. Diyet yaptığımı ve onlardan sakladığımı düşünüyor bir kısmı zannımca:) Hayır hangi Türk kadını yıllarca diyet yapabilir ki? Çok mantıksız!:)  Android ya da uzaylı falan da olmadığıma göre bu durum üç başlık altında incelenebilir:

1- Bazı insanların metabolizması yakar arkadaşım!

2- İştah denen bir olgu da var tabi, çok inişli çıkışlı bir iştaha sahibim. An gelir yemelere doyamam, an gelir yemek yemiş olmak için zorlayarak yerim. 

3- Tabi bir de işin genetiği var, anam da ben gibi zayıfmış/zayıftı sonra şekerdi, menopozdu derken kilo aldı haliyle. Ben de o günleri bekliyorum nasipse:)

Kitap ödünç alıp da aldığı gibi vermeyenlere de gıcığım.  Köşeler kıvrık, kalemle çizilmiş falan...Olur yanlışlıkla kitap zarar görmüş olabilir ama hiç kendini sorumlu görmeyip hiç bir şey olmamış gibi davranmaları da ayrı enteresan bir durum bana göre.

Çok sinirlendiysem sesim titrer, çok gıcık bir özellik bu da:/

Sosyal medyada da olsa ikiyüzlülüğe tahammülüm yok. Farz-ı misal instagramda sırf takipçi sayısını arttırmak için sizi ekleyip bir süre sonra silen tipler var. Ben öncelikle içeriğe bakar ilgimi çekerse eklerim. Normal olan böylesi sanki:) Durumu fark edersem içeriğini ne kadar beğenmiş olursam olayım ben de silerim.



Uykuyu pek severim. 8 saat uyumazsam ayılana kadar huysuz olurum. Orta okula giderken "sabret, dayan okul günleri geçecek, bu çileler iyi bir işin olması için" diye teselli verdiğimi hatırlıyorum kendime:) Ne kadar safsam artık!:) Sanki işe öğlen gidiliyor:) Yaşlandıkça uyku azalıyor, az uyku yetiyor rivayetinin benim açımdan gerçeğe dönüşmesini bekliyorum sabırsızlıkla :)



Düzeni severim, düzensizlikte moralim bozulur, huzursuz olurum. Ama takdir edersiniz ki 2 küçük çocukla ev her daim dağınık:/ Eşim her ne kadar " sen yakında beni de atarsın" dese de incik cıncık fazlalık ne varsa atma taraftarıyımdır:)

Bir selam verip bir selamını esirgeyen dengesizler benim de dengemi bozar! Allah bildiği gibi yapsın diyip bir arkamı dönemem. Allah'ın selamını mı esirgeyeceğim diyip selam veririm, karşılık bulamayınca da "ulan sanki bilmiyosun huyunu ne diye selam verirsin" derim o kızgınlıkla, bir dahaki karşılaşmada gene tereddüte düşerim, sonra muallakta kalmama daha da sinir olurum! Bir öküze bağlasam kafam rahatlayacak yeminle!:)

Eşim gezmeyi sevmese muhtemelen ben yerimden kımıldamazdım!:) Ha gezmeyi sevmiyor muyum, bayılıyorum!:) Ama birinin beni dürtüklemesi lazım sanırım!:)

İlk etapta aklıma gelenler böyle:) Daha da uzatıp sıkıcılaşmadan kaçayım:) Bu mim de yapmak isteyen herkese gitsin;)




15 yorum:

  1. Harikaa seni bu sayede daha çok tanıdım diyebilirim :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mimler faydalı oluyor o açıdan:) ben teşekkür ederim, bayadır mim yapmıyordum iyi oldu:)

      Sil
    2. Demek ki doğru birisini seçmişim :)

      Sil
  2. Kitap konusunda sizinle hemfikiriz . Ama ben artık kimseye kitap vermiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de güvendiğim bir iki kişi haricinde vermeyeceğim artık...

      Sil
  3. kalp kırma konusu, yeni tanışma sessizliği, Hayal Meyal'deki karakter.. kendimi buldum valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy Allah sana da kolaylık versin o zaman:) sanki hayatı daha da zorlaştıran özellikler bunlar...:)

      Sil
  4. Merhabalaaaar ! Aslında ufak bir sırnaşma yapıp çıkacaktım :)) Bi arkadaşıma bakıp çıkabileceğim bir yer değil bloglar :) Blogunuzu yeni keşfettim ve bana da beklerim, en kısa zamanda blogunuzdan yazılarınızı okumaya vaktim olacak umarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa:) hoşgeldiniz!:) geliyorum ben de iade-i ziyarete:)
      sevgiler...:)

      Sil
  5. allah ya keşke daha uzun olsaydı :D aman diim karşılaşınca sese dikkat :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa ben sana uzun uzun anlatırım bilahare o zaman:)
      niye ki? sadece çok çok sinirlenirsem titrer sesim, yeni tanışmalarda sadece saçmalıyorum:) tanıştığımızda az sen de konuşursan saçmalamam o zaman:)

      Sil
    2. ben az konuşmazdım eskiden , yani susturabilene aşkolsundu falan , şimdi daha bir tutuğum ama karşımdaki sen olursan belli de olmaz , bantla gel sen yine de lazım olabilir benim çeneme :D

      Sil
  6. Bizde de ben eşimi zorla gezmeye götürürüm. Ben dokunmasan günlerce evden çıkmadan yaşayabilir.

    Evdeki fazlalıkları atma konusunda bu sene kendimi geliştirdim. Şehirlerarası taşınma durumumuz olunca aslında ne kadar gereksiz eşyaya sahip olduğumuzu fark ettim. Artık daha az eşya ile yaşamaya çalışıyorum.

    Kilo konusunda da senin gibi olmak isterdim. Kilo sorunum var. Bu sene halletmeye çalışacağım. 2016'da fit olacağım inşallah :-)

    Güzel bir yazı olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) böylece birbirinizi dengeliyorsunuz:) birinin gezmeyi sevmesi, sevmekle kalmayıp icraata dökmesi iyi bişi:)
      ay evet fazlalıkları atmak en güzeli, eşya fazla olunca toplaması ayrı dert hem görüntüden de bunalıyo insan...
      insan isteyince her şeyin üstesinden geliyor, inşallah 2016da sağlıklı bir şekilde istediğin kiloya ulaşırsın canım:)
      teşekkür ederiiim:)

      Sil